پخش زنده بازی افغانستان و کویت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزرای خارجه بریکس بر حل مسئله افغانستان برای تأمین امنیت منطقه تأکید کردند محمد حیدری، مربی افغانستانی کادر فنی تیم ملی فوتسال: موفقیت ما نتیجه تلاش و برنامه‌ریزی بود سرمایه‌گذاران افغانستانی ۳ میلیارد دلار در ایران سرمایه‌گذاری کرده‌اند حساسیت بالا تاریخ و ساعت بازی افغانستان و کویت در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را تغییر داد کنعانی: طرف افغانستان گفته در رابطه با کنسولگری مشهد طبق چهارچوب عمل خواهد کرد کاظمی‌قمی: دیوارکشی مرز با افغانستان مورد تأکید مقامات ارشد است | درباره عکاس مشهدی، به‌شدت با خاطی برخورد شد تروریسم هنوز افغانستان و کشورهای همسایه آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد | روند تحولات افغانستان بر منطقه اثرگذار است پیام علی باقری برای نشست تهران: سازمان ملل متحد در ایفای وظایف خود بیش‌ازپیش به شرایط انسانی توجه کند گروه تماس منطقه‌ای؛ ابتکار ایران برای ایجاد ثبات در افغانستان درباره حوزه علمیه خاتم‌النبیین(ص)، تلویزیون تمدن و دستور طالبان برای لغو فعالیت‌های آن تاریخ و ساعت بازی بعدی تیم ملی فوتبال افغانستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ نتیجه دیدار تیم‌های ملی فوتبال افغانستان و قطر مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) سنجش دانش‌آموزان نوآموز اتباع خارجی با کد یکتا انجام می‌شود فرناندو آنتونیو: تیم ملی فوتسال افغانستان از نظر فنی رشد تصاعدی و خوبی دارد گفت‌وگو با مجید مرتضایی درباره کمپ تیم ملی فوتسال افغانستان در مشهد پخش زنده بازی افغانستان و قطر مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درباره دیدار سرنوشت‌ساز افغانستان و قطر در مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ یک مقام سابق امنیتی در افغانستان: به رسمیت شناختن طالبان برای مقابله با داعش کافی نیست درگیری معترضان و نیرو‌های پاکستانی در مرز چمن در نزدیکی قندهار
سرخط خبرها

آخرین اخبار از گواهینامه و برگه حمایت تحصیلی اتباع خارجی

  • کد خبر: ۱۴۴۱۹۳
  • ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
آخرین اخبار از گواهینامه و برگه حمایت تحصیلی اتباع خارجی
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: افرادی که برگه حمایت تحصیلی دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر کفالت نسبت به دریافت این برگه‌ها اقدام کنند.

شهرآرانیوز؛ سید علی قاسمی، مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت صدور گواهینامه رانندگی برای اتباع خارجی اظهار کرد: ما با توجه به همین وضع موجود تصمیم‌گیری می‌کنیم. در جلساتی که در تهران داشتیم، این موضوع در دستور‌کار جدی قرار گرفته است و همکاران ما در تهران در حال کار روی این موضوع هستند تا درباره آن تصمیم‌گیری کنند.

او در ادامه گفت: با توجه به شرایط فعلی (در افغانستان) باید تصمیم‌گیری‌های جدیدی صورت بگیرد و این یکی از موضوعاتی است که در دستور‌کار است. به‌نظر من موضوع دارد به سمتی می‌رود که اتفاقات خوبی بیفتد.

قاسمی افزود: ماه‌هاست که در افغانستان پاسپورت صادر نمی‌شود. دستگاه‌های مختلف دارند سازوکاری را فراهم می‌کنند تا بتوانند این مشکل را پوشش دهند.

صدور کارت حمایت تحصیلی برای یک هفته

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی تأکید کرد: موضوع دیگر بحث دادن کارت حمایت تحصیلی به دانش‌آموزان اتباع است. افرادی که نتوانسته‌اند برگه حمایت تحصیلی دریافت کنند، از امروز به‌مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به دفاتر کفالت برگه حمایت تحصیلی‌ بگیرند.

قاسمی خاطرنشان کرد: برگه‌های سرشماری که به اتباع افغانستانی تازه‌وارد داده شده است، تا ۳۰ دی‌ماه اعتبار دارد و سازوکار ادامه این روند در دست بررسی است. در نتیجه یا همین برگه‌ها تمدید می‌شود یا مدرک جایگزین داده خواهد شد. بنا بر‌ این است که برای این مدارک تصمیم‌گیری جدید شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->